Strona główna

wtorek, 21 września 2010

ZPC Otmuchów - kiedy notowania?

Na moim koncie pojawiło się 20 akcji spółki.
Co mnie niepokoi?
- to, że nie wiem nawet kiedy będę mógł je sprzedać; na stronie spółki, ani w innych źródłach nie mogę znaleźć informacji na temat daty debiutu na GPW; mam wrażenie, że jest to mało profesjonalne podejście, ale może się czepiam, bo nie mam doświadczenia w debiutach;
- to, że liczba przydzielonych akcji została znacznie zredukowana; zapisałem się na 50, a dostałem 20; nie pomyślałem, że może tak się stać i dlatego wielkość mojej "inwestycji" wygląda trochę śmiesznie :)
- cisza na forach czy blogach na temat tej spółki

Co mnie cieszy?
- absurdalnie to, co również niepokoi, czyli mała ilość przydzielonych akcji; redukcja oznaczać powinna, że jest duży popyt na tę spółkę i szansa zarobienia;
- to, że mogłem już ustawić oczekujące zlecenie sprzedaży, więc nawet jak przegapię moment debiutu, to moje zlecenie "czuwa"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz