Strona główna

środa, 20 października 2010

Reklamy - tajne przez poufne

W komentarzach pod poprzednim wpisem dowiedziałem się, że podawanie statystyk dotyczących klikalności w reklamy jest wbrew regulaminowi. Nie pozostaje mi więc nic innego jak wyeliminować tę pozycję z podsumowań. Możliwe jest jednak podawanie do publicznej wiadomości kwot, jakie zarobiłem, więc jeśli jakimś cudem dobiję kiedyś do kwoty, która będzie mogła być wypłacona, to po jej wypłaceniu umieszczę ją w bilansie. Wygląda na to, że mój bilans będzie się pomału kurczył.

2 komentarze:

  1. To ja jeszcze dorzucę na temat regulaminu Google. Nie można ujawniać częstoliwości kliknięć, czyli CTR. Zarobki można.
    Absolutnie nie można namawiać do klikania. Ban zapewniony.

    OdpowiedzUsuń
  2. Do klikania na pewno nie będę nikogo namawiał. Reklamy miały być taką poboczną ciekawostką, bo nie prowadzę tego bloga dla zysków, tylko dla własnej motywacji. Zresztą ktoś za wyświetlanie tych reklam płaci ciężko zarobione pieniądze, więc jestem zdania, że każdy powinien klikać w reklamy wtedy, kiedy go zainteresują, a nie dlatego, że jest w kółku osób, które próbują utrzymać się z reklam.

    OdpowiedzUsuń