Strona główna

piątek, 27 sierpnia 2010

Opis grupy Forex

Zainteresowałem się forexem ok. 2 lata temu. Od ok. roku mam prawdziwy rachunek i staram się walczyć ze swoją psychiką, by robić to, co powinienem i nie panikować. Tylko wtedy udaje mi się odnosić małe sukcesy. Kwota podana w rubryce Forex jest stanem mojego rachunku forexowego. Niestety stan tego rachunku był nieco wyższy na początku (ale i dużo niższy ok. 2 miesiące temu), ale cóż zrobić... straty, straty, straty... W przypadku forex'u nie liczę na jakieś spektakularne sukcesy jednak lubię ten rynek i tę grę (bo dla większości jest to jednak gra, a nie inwestycja). Chcę się nadal uczyć walki z emocjami towarzyszącymi tej grze, a umieszczanie tutaj salda rachunku powinno mnie zmusić do większej ostrożności. Może również "forexowcy" znajdą tu w przyszłości coś dla siebie. Póki co gram wielkością 0,01 lota i otwieram maksymalnie dwie pozycje. Przy czym drugą otwieram jedynie krótkoterminowo gdy akurat mam już jedną pozycję otwartą na dłuższy termin.
Warunki są dwa: nie wycofuję wygranych pieniędzy i nie dokładam jeśli stracę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz