Strona główna

piątek, 27 sierpnia 2010

Opis grupy Firma

Założyłem niedawno firmę i próbuję handlować rzeczami związanymi z moimi zainteresowaniami. Zainwestowałem zaledwie 1800 zł na początek, a ponieważ ciężko określać w danym momencie wartość firmy, będę umieszczał tu narastające zyski z firmy oraz w przybliżeniu zainwestowany kapitał. Nie będę podawał dokładnej wartości towaru w danym momencie, bo kwota będzie się na pewno wahała o +/- tysiąc złotych. Dodam tylko, że do kosztów działalności przez pierwszy rok nie doliczam zdrowotnego (ZUS opłaca za mnie firma, w której pracuję na etacie). Uznaję to za koszt nauki. Niektórzy inwestują w studia, ja uznałem, że lepiej zainwestować 3 tys. zł na rok w zdrowotne, które pozwali mi bezstresowo posiadać firmę. Oczywiście zarobionych w firmie pieniędzy nie wycofuję. Wszystko idzie na rozwój, ponieważ w przyszłości to ma być główny motor prowadzący do miliona. Z samych oszczędności raczej się nie da.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz