Strona główna

wtorek, 3 stycznia 2012

Nowy rok - małe zmiany

Wszystkiego dobrego w Nowym Roku życzę wszystkim, którzy tu zaglądają. Jak największych zysków i jak najmniejszych strat.

Wchodząc w nowy rok postanowiłem dodać co nieco do bloga. Ci, którzy zaglądają tu od dawna wiedzą mniej więcej kim jestem i po co mi ten blog, ale co z tymi, którzy zaglądają tu pierwszy raz? Mogą zerknąć na moje dziwne podsumowania pisane raz na miesiąc i po prostu zamknąć bloga. Nie będzie im się chciało zaglądać we wpisy sprzed roku. Dodałem więc zakładki: "O mnie" oraz "Cel bloga".

Za 3 dni przyjdzie czas na podsumowanie miesiąca i być może podsumuję też rok. W tej chwili jednak czas przewinąć dziecko ;-)

9 komentarzy:

  1. A ja u siebie dzisiaj też akurat odkurzyłem sekcję o blogu :p, również dobrego roku życzę i pozdrawiam.

    Damian

    OdpowiedzUsuń
  2. Btw jakiego pluginu do captcha używasz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieźle, Życzę jak największych zysków w tym roku.

    OdpowiedzUsuń
  4. @koli - dzięki

    @Damian - nie używam. Póki co nie muszę. Do tej pory skasowałem tylko jeden komentarz od jakiegoś blogera-spamera, który próbuje zarabiać na swoich stronach. Automaty (odpukać) na razie mnie omijają. Może dlatego, że się nie reklamuję i nie jestem zbyt popularny :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeczytalam "O mnie". Zawsze brzmiales jak samodzielna jednostka :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja dalej cierpliwie czekam na podsumowanie miesiąca, chociaż jeszcze ciekawiej byłoby przeczytać podsumowanie całego roku. :)
    Już się cieszyłem na nowy wpis, a tu taka krótka notka. No ale 2 nowe zakładki na pewno na plus.
    Także życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie podsumowanie miesiąca jest zawsze na 6 dzień miesiąca. Czasami z małą obsuwą i jest duża szansa, że i tym razem będzie obsuwa. We czwartek wieczorem nie ma mnie w domu, a na cały weekend wyjeżdżam. Jak znajdę chwilę, to napiszę podsumowanie jutro, ale podsumowanie roku na pewno będzie po niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie na początku roku pomogła spłacona pożyczka przez internet. Miałem akurat bardzo dobrą ofertę, co sprawiło, że z łatwością dokonałem spłaty, a obecnie cieszę się już czystym rachunkiem.

    OdpowiedzUsuń